O firmě

Stimul je personálně poradenská společnost poskytující komplexní služby v oblasti zprostředkování práce, personálního poradenství a vzdělávání.

Popis pracovní nabídky

Pro dceřinou firmu německé matky, která se zabývá výrobou komponent a materiálů pro stavebnictví, obsazujeme pracovní pozici:

ASISITENTKA ŘEDITELE - znalost MS Office a NJ

Povedete sekretariát ředitele středně velké výrobní společnosti. Vaším úkolem bude poskytovat administrativní a organizační podporu řediteli, zpracovávat nejrůznější podklady na základě zadání a připravovat věci k jednáním a meetingům.

Kromě plánování času p. ředitele, budete mít na starosti:

zpracování pošty
smluvní agendu z hlediska evidencí
zpracování nejrůznějších ad hoc dokumentů
komunikaci s matkou
podporu obchodního oddělení
péči o weby po obsahové stránce
přípravu a organizaci různých celofiremních akcí

Požadujeme

SŠ/VŠ obchodní, ekonomická, jiná
zkušenost s administrativou
dobrá uživatelská znalost práce v MS Office - Word, Excel
znalost němčiny

Nabízíme

různorodá práce
stabilní společnost
týden dovolené navíc
velmi dobré mzdové podmínky
 Zpět